pondelok 1. apríla 2013

The Wanted-Warzone 22


-Jai počúvaj. Tvoja sestra proste dnes nepríde domov. Je so mnou. Nie, nič sa jej nestane. Dobre jasne. Maj sa.
Zlozil a opäť mi ho vsunul do šortiek. Šokovane som naňho hľadela ako sa tam usmieva ako slniečko
-To malo byt čo?
Povedala som prekvapene a zadívala sa mu do očí ktoré ma prepaľovali
-Menšia služba. Dnes budeš so mnou
Zašepkal a jazykom si prešiel po pere. Môj zhasnutý plameň opäť vzbĺkol. Oči nám stmavli. Bez ďalšieho zaváhania pokračoval tam kde skončil. Hlavu sklonil k mojim prsiam. Ešte chvíľu sa s nimi pohral. Začal tvoriť mokru cestičku dole. Zastavil sa až pri zapínaní šortiek. Rýchlo na mňa pozrel. Jemne som prikývla a bez zbytočných reči rozopol gombík a stiahol mi ich. Ležala som pod nim už len v poslednom kúsku oblečenia. Lišiacky sa usmial lebo dobre si to uvedomoval. Zubami zachytil len gatiek a začal ich ťahať dole. Bolo to tak prijemne. Ale začala som sa mrviť od nedočkavosti. Chcela som ho cítiť v sebe. Nutne som ho potrebovala. Keď už posledný kus opustil moje telo rukou jemne prešiel cez moju kamarátku. Nedočkavo som zakňučala a on sa zachechtal. Sklonil sa dole. Svojimi veľkými rukami prechádzal po vnútornej strane môjho stehna až ich nakoniec od seba odtiahol. Jazykom začal dráždiť môj klitoris, sal ho a skusaval. Privádzal ma do šialenstva a on to dobre vedel. Nasadil také pomalé tempo že som myslela že na mieste umriem. Prstom zavadil o môj vchod a ja som pohla panvou v jeho smere. On len zackal a opäť sa od neho vzdialil. Keď som myslela že bude pokračovať nečakané do mňa vrazil dva prsty. Od Šoku som vykríkla a vzápätí si pohryzla peru. Pocítila som slanú chuť krvi. Začal nimi kmitať a privádzal ma do šialenstva. Stále menil tempo a ja som cítila ako sa mi v lone rozhosťuje prijemne teplo. Keď ho to prestalo baviť pridal jazyk a ja som myslela že ma odtiaľ odvezú. Už som cítila že budem. Asi to vytušil lebo prestal. Odtiahol sa a zmyselne si oblizol prsty. Nesúhlasné som zavrčala. Strhla som ho na zem tak že som na ňom sedela. Zasmial sa ale ja som neváhala. Drsne som sa prisala na jeho pery. Skusovala som ich a bavilo ma ako som ho dokázala ovládať. Nečakané som sa od neho odlepila. Jeho pery automaticky vydali ston. Zasmiala som sa a prisala sa mu na krk ako pijavica. Sala som na jednom mieste. Mala som v pláne mu vytvoriť jedno veľké a bolestne znamienko. Zahryzla som do tej jemnej koze a cítila ako ho myklo. Spokojná so svojou práčov som svojim jazykom preputovala celu jeho hruď. Zastavila som sa na bradavkách ktoré boli stvrdnuté. Musela som sa usmiať. Začala som ich ožužlavať, skúsavať, hnietiť. Vydával súhlasné a nedočkavé stony. Pomedzi to ako som sa hrala som sa panvou šuchala o jeho rifle. Nie len že to vzrušovalo mne ale aj jeho kamaráta ktorého som cítila ako mi tlači na môj vchod. Jediná vec ktorá nám bránila boli jeho rifle a trenky. Bez milosti som mu rozopla gombík. Skoro som ho odtrhla ale prežil. Skopol ich so seba a ja som mu rukou prechádzala cez tu navretú guču
-Netráp ma...
Zasyčal túžobné. Tak teda som ho nenechala dlhšie čakať. Stiahla som mu trenky. Nepozastavovala som sa nad jeho veľkosťou. Začala som rukou vykonávať známe pohyby. Hore-dole. Počula som jeho túžobné vzdychy. Keď ma to už prestalo baviť pripojila som ústa. Slabo sebou cukol. Ruky mi vplietol do vlasov a pomáhal určovať tempo. Slastne vzdychal a sepkal moje meno. Keď som cítila že bude nasilu som sa od neho odtiahla. Stretla som sa s jeho šokovaným pohľadom. Veselo som sa naňho usmiala a oblizla si peru. Zrazu sa v jeho očiach mihol tieň
-Ale dievčatko sa nám chce hrať
Hravo zavrčal. Než som sa spamätala ležala som pod nim. Skláňal sa nado mnou. Tentoraz nebol drsný. Jemne sa prisal na moje pery. Pomaly až lenivo sa s nimi pohrával a ja som si to užívala. Bolo to také iné. Akoby mal dve strany. Bol ako minca. Raz drsná a vysni vy inokedy jemný a citlivý. To sa mi na ňom páčilo. Zrazu som pocítila tlak. Jeho pýcha sa začala pomaly vchádzať do môjho lona. Zastonala som mu do bozku. Chvíľu počkal kým si zvyknem
-Môžem?
Zašepkal medzi bozky. Jemne som prikývla. Pomaly začal pohybovať panvou a ja som vzdychala do jeho sladkých bozkov. Panvou som prirážala oproti nemu. Nevládali sme sa už ani bozkávať. Odlepil sa od mojich červených a spuchnutých pier. Hlavu zaboril do vlasov. Jeho horúci dych ma šteklil a ja som sa chvela. Jeho tempo sa zvyšovalo a ja som cítila že za chvíľu to príde. A mala som pravdu. Svaly v mojom tele sa stiahli a ja som dosiahla ten upokojujúci pocit. Orgazmus. Po mne nasledoval hneď on. Jeho telo sa zachvelo a padlo na mňa. Ležali sme tam. Nahý, spotený, unavený ale plný pokoja. Rukami som mu jemne prechádzala po chrbte a čakala kedy sa zdvihne. Nakoniec sa prekotúľal a stiahol ma na jeho hruď. Zadívala som sa na oblohu posiatou hviezdami. Musela som sa usmiať. Bolo to úžasné. Jeho pery sa dotkli vrchu mojej hlavy. 
-Ďakujem
Zašepkal odrazu a ja som sa na neho prekvapene pozrela
-A za čo?
-Za ten najlepší sex
-Som rada že som poslúžila
Žmurkla som naňho. Spolu sme sa zasmiali. Len tak sme tam ležali a sledovali jazero a odraz mesiaca v ňom pokiaľ ma nestriaslo.
-Pod ideme k nám na chatu
-Ale..
-Žiadne ale. Pod povedal som tvojmu bratovi že na teba dám pozor tak aj dám. Chalani od nás tam nie sú. Museli ísť niečo vybaviť tak mame dom pre seba
Žmurkol na mňa a ja som sa zasmiala. Prevrátila som očami a rýchlo sa obliekla. On šiel iba v rifliach lebo jeho tričko bolo roztrhane. Rukou ma objal okolo ramien a ja som sa k nemu pritisla. Spolu sme kráčali k ich chate a potichu sme sa rozprávali. Zastali sme pred ňou a ja som si ju obzrela. Bola podobná ako ta naša len trocha menšia. Otvoril a my sme sa ocitli v chodbičke spojenou s obrovskou obývačkou prepojenou s kuchyňou a jedálňou. Boli tam, dvere na terasu a molom k jazeru. Potiahol ma smerom na poschodie. Bola tam dlhá chodba dverí. Ale boli ich menej. Šiel až na koniec kde ich otvoril a my sme sa ocitli v jeho izbe. Bola veľká a cela drevená. V strede korunovala veľká biela posteľ ktorá vyzerala pohodlne. Pri veľkom okne bola biela pohovka. V roku pracovný stôl a na ľavo bola komoda a skrine. Na pravo boli dvere. Asi do kúpeľne.


-Bež sa umyť
Žmurkol na mňa. Prevrátila som očami. Uchylak. Vbehla som tam. Bola klasická čierno-biela. S veľkým sprchovacím kutom, vaňou a dvoma umývadlami. Zhodila som so seba veci a vhupla do sprchy. Rýchlo som sa umyla. Keď som vyšla zistila som že tu nemám žiadne veci. Obmotala som okolo seba uterák ktorý my siahal ledva pod zadok. Vykukla som hlavou von a videla ako sa rozvaľuje na posteli len v boxerkach s mokrými vlasmi a rukami za hlavou. 
-Ehm počúvaj nemám tu veci na oblečenie.
Teraz som už stala v strede izby. Prezrel si ma roztúženým pohľadom. Zahryzol si do pery
-Mne vôbec nevadí že si tu takto
Len tak naoko ľahostajné prehodil. Prevrátila som očami
-Počkaj
-Nakoniec sa postavil. Zamieril do komody a vytiahol veľké Modre tričko a aj trenky
-Trenky tam rovno nechaj. A nenájdeš tam aj že spodné pradlo pre jemne pohlavie?
Zazubila som sa a on sa zasmial na mojom prirovnaní. Otvoril iný šuflík a podal mi nohavičky. Zdvihla som obočie a nekomentovala som. Opäť som vošla do kúpeľne. Obliekla som sa a vrátila sa do tmavej izby. Po slepu som našla posteľ a ľahla si. Dve silne paže si ma k sebe privinul a nos zaboril do mojich vlasov
-Sme niečo ako kamaráti z výhodami?
Pošepol a ja som cítila jeho úsmev
-Môže byť
Odšepla som
-Ale ako tato dovolenka skončí už len kamaráti
Dodala som a on sa zasmial
-Súhlasím Kamarátka
Zvýraznil to slovo a pobozkal na ma rameno. Zaspali sme spolu v objatí. Obidvaja spokojný.

Na druhý deň:

-No tak rýchlo lebo ma Jai prerazí!
Kričala som na neho. Ten pako ma zobudil o štvrtej ráno lebo bol nadržaný a zažila som ďalší divoký sex. Potom sa mi nasačkoval do sprchy. Ale to som mu už nič nedovolila. Spolu sme sa najedli. Lenže za chvíľu malo byt už dvanásť a ja doma. Inak môj brat zmobilizuje cele spojene štáty a vyhlási pátraciu akciu
-Veď už idem miláčik
-Miláčik?
Prekvapene som zopakovala a pozrela na jeho vyškerenú tvar
-No pod zlato
Oslovila som ho a potiahla za ruku. Hneď si so mnou preplietol prsty a spolu sme šli k nám. Zastala som pred dverami
-Myslíš že to prežijem?
-Neboj ochránim ťa
Objal ma okolo ramien a ja som sa usmiala. Otvorila som dvere. Zastala som v predsieni a skríkla na cely dom
-Som doma!
Ozval sa rachot.
-Ak zbadáš chalana so vzduchovkou utekal
Šepla som mu a on sa zasmial
-Nie ja ta ochránim
-O aký hrdina
Posmešne som zašepkala. Objal ma okolo ramien a vtedy som počula rázne kroky ktoré patrili môjmu bratovi. Pane Bože stoj pri mne....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára