pondelok 1. apríla 2013

The Wanted-Warzone 23


Jai zastal pred nami. Ostatní za nim nacupitali a zvedavo čakali na scénu ktorá príde. Pustil ma okolo ramien a postavil sa ochranársky predo mňa. Prehltla som. Musím brat do úvahy že brat chodil na karate a venoval sa boxu... Prehltla som a modlila sa aby nič nespravil
-Jai...
Začal ale ten ho prerušil pretože jeho pravý hák dopadol na jeho ľavé líce. Hodilo ho dozadu. Bolestne zasyčal a trel si sánku
-Jai si normálny!
Skríkla som naňho. On ma ale nepočúval a hľadel na neho
-To bolo za to že si bol taký drzý. A za to že už meškáte 3 minúty! Obrali ste ma o 3 minutá môjho života! skoro som si vlasy vytrhal! a ty mlada dáma!
Naštvane sa ku mne otočil. Zdvihla som obočie a ruky si prekrížila na hrudi
-Čo ideš mi dať zaracha? Uvedom si že nie si môj otec
Zavrčala som a videla na ňom ako sa trocha upokojil. Otočila som sa mu chrbtom lenže on ma chytil za lakeť a prudko k sebe pritiahol. Dotikali sme sa nosmi. Funeli na seba ako býky. Ani jeden neustúpil. Vidno že sme rodina
-Ešte raz sa niečo takéto stane. Vieš ako som sa bal?
-Prestaň nie som už mala....
Odvrkla som mu. Zrazu som v jeho očiach videla mihnúť sa strach. Vzdychla som si a zvesila plecia
-Prepáč
Zašepkala som. Pousmial sa a silno ma objal
-Stále zabúdam že už nie si ta moja mala sestrička ktorú musím chrániť
Šepol mi do ucha a ja som sa musela zasmiať
-Ale som. Len už nie som taká mala ale stále potrebujem svojho veľkého brata
Teraz sa už smial on.
-Dobre teda. Porozprávali sme sa. Ale ak budeš preferovať niečo takéto nabudí aspoň ma varuj
Žmurkol a ja som ho buchla do hrude. Nečakane  dal hlavu nabok a odhrnul mi vlasy. Pobavene sa usmial
-Aha. Už viem prečo....
Ruka mi vystrelila ku krku. Sykla som bolesťou. Aha. Do riti
Zazubila som sa na neho a pozrela dozadu. Už stal na nohách. Videla som ako sa mu na sánke tvorí modrina
-Eso. Nabudúce keď mi budeš chcieť šlohnúťt sestru tak to sprav miernejšie
Usmial sa naňho.
-Jasne bracho
Zaškeril sa aj on a ja som behala pohľadom medzi nimi
-Vy sa poznáte?
Jai sa poškrabal po hlave a zatváril sa ako malý chlapec
-Tak trocha. Stretli sme sa už
-Aha
Záhadne som povedala. Ty dvaja na mňa zvedavo pozreli ale ja som sa zatvárila ako neviniatko. Schmatla som Eso.(ako ho nazvali. Tak ho tu budem predstavovať. Jeho prezývka) za ruku a ťahala ho do kuchyne
-Pod dám ti na to lad a ospravedlň môjho grobianskeho brata
Flofla som naňho a on sa len zasmial. Eso cupital za mnou. Prešli sme okolo chalanov ktorý prekvapene hľadeli ale nič nepovedali. Cítila som na sebe jeden nazúrený pohľad a kurevsky som si to užívala. Posadila som ho na stoličku a vybrala lad. Nasypala som ho do utierky a opatrne mu ho priložila na líce. Sykol od bolesti
-Prepáč
Zamrmlala som ale on sa len usmial
-V pohode. Asi sa tvojim bratom nechám zmlátiť aj nabudúce ak sa budeš o mňa tak pekne správať. Objal ma okolo pása a viac si ma k sebe pritiahol. Zasmiala som sa
-Možno
Šepla som mu do ucha a on ma pobozkal na pery. Bol to rýchli ale zato dravý bozk.
-Ha! Vidíš! Zaplať!
Prekvapene sme sa od seba odtrhli. Otočila som hlavou a videla ako Tim vyberá svoju výhru od Bena.
-Deti
Odsekla som
-Pod lebo sa za chvíľu stavia že ma tu pretiahneš
Na to nepovedal nič len sa smial zatiaľ čo som ho ťahala hore
-A prosím buďte ticho!
Skríkol Ká otočila som sa a ukázala mu prostredník
-Nezáviď zato že ty si tu nemáš s kým užiť a zneužívaš svoju ruku.
Cmukla som a cupitala hore. Z obývačky sa ozval hurónsky smiech a ja som sa víťazné usmiala. Vyšli sme hore. Zaviedla som ho do svojej izby. Posadila na posteľ. Nechala som mu lad priložený na tvary. Pridržiaval si ho a pomedzi to ma sledoval. Začala som pobehovať po izbe sem a tam. Otvorila som okno aby sa tu vyvetralo. Zhodila som so seba pomedzi to tričko a behala tam len v podprsenke. Za sebou som počula tichý smiech ale nechala som to tak. Zo skrine som vytiahla svetlo modré rifľové šortky s trčiacimi vreckami. Tak teda som so seba zhodila šortky a navliekla si nove. Potom som vybrala biele tričko. Navliekla som ho na seba. Vlasy som zopla do drdolu a prešla k zrkadlu v kúpeľni.


Jemne som sa namaľovala a skúmala tu značku ktorú mi tam zanechal.
-Eso! Taký veľký cucflek si si mohol odpustiť
Povedala som keď som vyšla von. Našla som ho ako leží rozvalený na posteli. Už bez trička. Spýtavo som naňho pozrela
-Je mi teplo pri pohľade na teba
Povedal a na tvary mu svietil lišiacky úsmev
-Ty blbec.
Zasmiala som sa a ľahla si vedľa neho. ľad skončil na zemi a ja som ležala na jeho širokej, mocnej hrudi. Jeho oči sa smiali a boli plne iskričiek. Tak isto som sa usmiala a pobozkala ho na nos
-Len?
Zatváril sa ako opustene šteniatko.
-Že si to ty...
Prehodila som a prisala sa na jeho pery. Cítila som ako sa do nášho bozku usmial. Keď som mu jazykom prešla po pere úsmev zmizol. A už som ležala pod nim. Ruky som mala okolo jeho krku a on svojimi ma držal za boky a jemne masíroval. Naše bozky boli lačne a drsne. Vášeň bola zrazu po celej izbe a nás napĺňala. Perami začal bozkávať každú jednu časť mojej tvare a ja som sa chichotala pod jeho dotykmi. Jeho pery ma šteklili a tak isto aj jeho jemne strnisko. Usmieval sa. Nešlo nám o sex. Šlo nám len o dráždenie a šlo mu to. Dráždil ma. Dobre som vedela že mi naznačuje čo sa večer stane a ja som sa vôbec nebránila. Rukami som mu chytila tvar a vytiahla ho k sebe. Lačne som sa prisala na tie malinové pery a užívala si tu zakázanú sladkosť.
-Počujte ideme jest idete aj vy?
Do izby nám niekto vtrhol. Prekvapene sme sa od seba odtrhli a pozreli na votrelca ktorý vstúpil do mojej izby...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára