pondelok 1. apríla 2013

The Wanted-Warzone 24


Vo dverách stal udivený Tom. Bol tak prekvapený že ani nezavrel ústa. Zakusla som si do pery. Nevedela som či sa mam smiať alebo neviem. Videla som ako sa na jeho tvary miešajú pocity ako hnev, prekvapenie, sklamanie, žiarlivosť. Cítila som ako sa Esove telo natriasa od potláčaného smiechu.
-P-prepačte
Precedil pomedzi zuby a z celej sily zabuchol dvere že skoro vyleteli z pántov. Pozrela som na Eso. Na tvary mal veselý úsmev od ucha k uchu.
-Prestaň!
Povedala som ale aj tak sa začala smiať a on so mnou. Zvalil sa vedľa mňa a ešte dobrých 5 minút sa smiali
-Videla si ten jeho face? Vyzeral akoby ma chcel pretrhnúť!
Vysúkal pomedzi smiech a ja  som mala pred sebou stále Toma ako na nás hľadí
-Akoby nikdy v živote nevidel bozkávajúcich ľudí
Dodal Eso. Ja som sa nejako prevalila a skončila na zemi. Kľakla som si a hlavu sklonila k zemi
-Žiješ?
Esov smiech ustal a pozeral na mňa z postele. Len som prikývla a ďalej v sebe dusila smiech. Bolelo ma brucho a z oči mi šli slzy. Toto bude ešte veselé.
-No pod sem ty škero
Povedal nežne. Vzal ma na ruky a polozil si ma do lona. Pozrela som naňho a on mi zotrel slzy ktoré mi vybehli. Nežne som sa naňho usmiala. Zamyslene na mňa hľadel. Objal ma okolo pasu a viac k sebe pritisol. Nosom som prešla cez nos a až k perám. Videla som ako sa dychtivo naťahuje po bozk ale ja som sa odtiahla. 



-Mali by sme isť dole
Zafunel
-No dobre ale večer....
Zavrčal a zakusol sa mi do ucha. Z hrdla sa mi vydral slabý ston. Postavili sme sa. Navliekol na seba tričko a ruka v ruke sme šli dole. Vošli sme do kuchyne. Chalani sa pre seba uškŕňali a ja som len prevrátila očami. Sadli sme si k nim a pred nás polozili taniere s jedlom. Ockom som pozrela na Toma a videla ako zúrivo naháňa vidličkou hrach po tanieri a je cely naštvaný. Pozrela som na Eso. Ten zachytil môj pohľad a tiež sa usmial. Pohľad som opäť vrátila k tanieru. Chalani rozoberali nejakú opekačku ktorú chcú dnes večer robiť. Ach tie ich akcie.  Keď som dojedla vzala som tanier a pustila sa do umývanie toho neporiadku čo po sebe zanechali
-Inak Eso...
Počula som ako začal Kápo. Ach jaj sa idú hrať na starších. Nastražila som uši a čakala čo sa bude diať. Vedela som si predstaviť ako sa Eso oprel o stoličku a na hrudi si prekrížil ruky. 
-Áno?
-Lisa je ako naša mladšia sestra. Nás jedenástich. S Jaiom nás je dvanásť. Takže ak jej ublížiš vieš si to predstaviť..
Po jeho slovách nastalo ticho. Pootočila som hlavu. Všetci naňho hľadeli. Eso mal vážny vyraz. Ockom som pozrela na Jaia ako sa tvarí. Vyzeral byt v pohode
-Neviem prečo by som jej mal ublížiť ale budem si to pamätať
Jemne sa usmial. Kápo sa usmial a oprel sa o sedačku
-Inak dnes večer na tu opekacku prídeš. Nie je to prosba ale rozkaz. Musíme si ta oťukať
Žmurkol naňho Ká a ja som sa usmiala. Začína to dobre. 
-Ak ste dojedli doneste riad!
Zakričala som. Jai, Kápo a Ká sa postavili a doniesli taniere
-Inak Kápo nemusel si ho tak vydesiť ešte mi ujde
Skepticky som naňho pozrela. On sa usmial
-Tak ti ho chytím, zviažem a priveziem
-Ooo ďakujem
Cmukla som ho na líce a doumývala. Zatiaľ sa oni presunuli do obývačky a pozerali nejaký film. Oprela som sa o zárubňu a sledovala ich. Teplí bratia sa veselo bavili s ostatnými až na Nathana a Toma. Nathan vyzeral ako zmoknuté kura. Ale Pleši sa ho snažil zaujať a neskôr sa mu to podarilo. A Tom? Ha naňho som si ten pohľad užívala. Mal zamračený vyraz a vyzeral akoby tuho rozmýšľal. Videla som jeho napnute svaly a stuhnutú sánku. Bol nasiaty aj keď nemal byt načo. A ja som si to užívala. Keď ma to už nebavilo odlepila som sa a prešla k nim. Esovi som si sadla do lona. Automaticky ma objal a ja som sa oprela o jeho hruď. Ticho som počúvala o čom sa rozprávajú. Klasické chlapské veci ale zistili sme ze rad jazdi motocroos. Čo ma potešilo a aj chalanov. Chalani mu tak nenapadne vraveli čo všetko stvárame a on sa len smial alebo začudované na mňa pozrel. Pootočila som hlavu a na sebe zachytila Tomov pohľad. Víťazoslávne a vyzývavo som sa usmiala a perami mu naznačila jedna nula. Zahryzol si do pery. Postavil sa a odišiel na terasu. Konečne čerstvý vzduch. Keď už bolo okolo pol šiestej postavili sme sa a šli chytať veci na grilovacku. Nahrnuli sme sa do kuchyne. Marinovali mäso, krájali zeleninu chytali oblohu. Ben ako správny alkoholik chytal fľaše a stoly vonku. A presne o siedmej sme začali opekačku. Bola som rada že Eso zapadol. Možno to bolo aj tým že ho Jai poznal alebo tým že bol priateľský a vtipný. Cely čas sme sa držali pri sebe a nevadilo mi to  ako pri iných. Bolo to zlate. Dával najavo že som jeho. Poriadne sme sa najedli. Bola som prekvapená že mäso nebolo prepečené Tim, Jake a Jas si vyslúžili pochvalu a cely čas sa potom naparovali ako páví. Musela som sa na nich smiať. A neskôr sa otvorili fľaše alkoholu. Ja som pila menej a tak isto aj Eso. Aj keď asi o pol fľaše vypil viac ako ja. Proste chalani nepovolili. A tak preto som každú chvíľu dostavala pusu na pery alebo líce, nežné dotyky a iné intivnosti. Ked sa mi tam už nechcelo sedieť postavila som sa. Naklonila som sa k nemu lebo na mena začudovane pozrel
-Idem len na mole
Prikývol a pustil ma. Prešla som tam. Nohy som si začala máčať vo vode a užívala som si ten pokoj. Chalani sa za mnou smiali, veselo praskal oheň. Krásna atmosféra. Zavrela som oči. Zrazu sa za mnou ozvali kroky. Niekto si ku mne sadol. Myslela som že je to Eso. Pocítila som na líci dotyk. S úsmevom som sa otočila a zostala zarazene hľadieť na neho.....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára