pondelok 1. apríla 2013

The Wanted-Warzone 7


Čakalo ma tam veľké prekvapenie. Benny a Bella ma hneď zrolovali vo dverách tak že som sa prekotila dozadu.
-Au to boli! Au môj chrbát! Au! Zlezte!
Konečne ma nechali. Začuli piskot a utiekli za nim. S rukou priloženou na mojich krížoch som vošla do nasej   obývačky. Nie tej mojej s chalanmi ale nasej veľkej pre rodinu. 


a čo ma tam čakalo? No najprv nič keďže tam bola tma ale ako náhle som zažala svetlo vyrútili sa na mňa postavy. Moja prvá reakcia? Kde je bassebalka? Ale potom keď ma zovreli mocne ruky a začali  sa so mnou točiť vedela som že je to môj braček
-Jai! Zlož ma!
Kričala som pomedzi smiech. Neochotne ma polozil a ja som sa poobzerala dookola. A moje prekvapenie? Cela naša rodina tam bola. Od najstarších teda mojich babiek a dedkov až po najmenších. Teda Davida a Beccky. Bol tu ujo James, Ted, Barnie, Ben,Tom,Will stryko José, Peter, Jozef, Ivan, Ian, Nicolas a ostatný. Ich manželky. Deti. Moji bratranci sesternice. O môj bože.
-O môj bože
Zašepkala som a do očí sa mi nahrnuli slzy. To sú tu len kvôli tomu že som zmaturovala vážne?
-Prečo? 
Otočila som sa na Jaia ktorý sa na mňa s hrdým úsmevom pozeral
-Nepamätáš si? Aj na moje maturity tu boli všetci. Vždy prídu. Ale tam už nestihli prísť. Volali mame a ta im povedala nech idú k nám a pripravia veci. A tak sú tu. Kvôli tebe. Však prečo by nie? Najlepšia maturantka na skole aj keď nevyzeráš. Musíme si to priznať no nie? 
Už som nedržala slzy a pomaly mi stekali dole. Prišla ku mne babka s Anglicka aj s dedkom a začali ma objímať. Postupne cela rodina. Úprimné? Bolo nás tam asi cez 50. Ja som vravela že nás je veľa. Ale ako poznám ráno pôjdu na ranč k babke a tam sa bude. Typujem že potom sa rozlezú na dovolenky a zas sa stretneme na koniec prázdnin ako vždy. 
-Meliska gratulujeme! Si šikulka! Dúfam že keď budeš v tom Anglicku tak nás budeš chodievať pozrieť.
-Samozrejme baby. Aj ja ta rada vidím. Chýbali ste mi
Tuho som ju objala a išla k ostatným. 
-Ujo James!
Skríkla som a hodila sa mu do náručia.
-Akásika si už ťažká! Nepribrala si tekvička? 
-Aká tekvička? Nie nepribrala ujo ale tebe akosika narástol pivný súdok.
Potľapkala som ho po jeho zaguľatenom brušku
-Alebo si si to vymenil s tetou Margaret a čakáte ďalšieho potomka?
Šprtala som do neho a vyvolalo to smiech
-Ty mala jazyčnica. Cela mama!
Postrapatil mi vlasy a ja som prešla k strýkovi Jozefovi. Pýtate sa prečo také divne meno? Strýko Jozef žije v malej krajine menom Slovensko a tak si zmenil aj meno aby zapadol.
-Strýko Jojo ako rada ta vidím
Objali sme sa a ja som sa ho pýtala na Slovensko. Tak dávno som tam len nebola
-Dúfam že mi spravíš aj tie halušky predtým ako odídeš
-Jasne neboj sa!
Zasmiala som sa a smerovala k ostatným ujom, strýkom tetám ,sesterniciam a bratrancom. Kým som si zavtipkovala so všetkými strekmi a ujmi tak už bolo sedem hodín
-Ja meškám!
Vyskočila som na rovne nohy a bežala hore
-Kam!
Kričal za mňa José
-Na rande na rande?
Šprtal do mňa ujo Ben.
-Nie! Ideme do Lagúny osláviť poriadne!
Od kričala som a vbehla do kúpeľne. Zmyla som so seba pot. Odmaľovala sa a znova sa namaľovala. Teraz opäť jemne ako vždy len tenkú linku. V pradle som vbehla do šatníka. Čo teraz? Pane bože! Prečo som nedávala pozor na hodiny? Ach jaj! Ja úbohá! Bože udri! Nakoniec som si vybrala tmavo červene kraťasy, čierne tričko  s potlačou a na to rifľovú košeľu. Na nohy som si obula biele conversy. 


Do vreciek som dala mobil a nejaké peniaze. Nechcela som brat kabelku. Ešte by som ju stratila. A k tomu sa mi vôbec nehodila. Zbehla som dole schodmi a nazrela do obývačky.
-Ja už idem tak sa majte!
Zakričala som a už utekala k dverám
-Melisa počkaj!
Zakričala za mnou mama. V behu som zastala a otočila sa. Za ňou stal Nathan a jeho teplý bratia
-Zober aj Nathana a chlapcov nech tu nesedia medzi nami
-Ale ani ostatný nejdú!
Reagovala som na jej prosbu. Šokovalo ma to. Vie vôbec ona čo odo mňa žiada?
-Im sa ani nechce ísť. Keďže zajtra už zase idú preč. Tak prosím.
Mama na mňa hodila psie oči. Dobre vedela že mi to je nepríjemné ale prečo mi to znepríjemniť ešte viac že? 
-Dobre teda
Dostala som so seba cez stisnuté zuby. Už nemali na sebe čierno biele oblečenie. Už boli normálne oblečený. Nathan mal svetle rifle, conversy a modré tričko. Plešatec mal tmavé rifle a biele obtiahnuté tričko. Nikdy som si nevšimla že je tak namakaný,že aký rambo!. Ten kučeravý mal biele tričko a na tom košeľu a také sivé rifle. Ten vysoký a tmavý mal čierne rifle a čierne tričko. A Tom? On mal modré rifle a modré tričko v véčkovym výstrihom. Omg! Tie svaly! Rýchlo som odvrátila pohľad
-Ach chcete ísť tak poďte ja nečakám na slimákov!
Odvrkla som a pobrala sa von. Nasledovali ma ako kačky. O niečom sa tam rozprávali. Mňa štvalo to že stíhajú. Ja som pomaly utekala a oni len zrýchlili krok. Pch! Aj s malými nohami! Dám naším reklamáciu!
-Hej! Spomaľ! Bežím ako Bolt! 
Otočila som sa a videla ako sa plešatec vyškiera
-Ticho PlešI! Ja sa oproti tebe ponáhľam lebo meškám!
Odsekla som mu s zrýchlila ešte viac
-Pleši?
Ozvalo sa prekvapene. Ockom som zbadala že vyzerá byt zmetený
-To myslela mňa?
Ukázal na seba a kukal na chalanov ktorý sa tam pučili od smiechu
-No nie mňa ty pako. Si tu jediný ktorý je plešatý tak jasne že teba!
Odvrkol mu ten s tými kučerami. Úprimné? Vyzeraj ako záchodová kefa ale ticho. Uškrnula som nad svojimi myšlienkami. Keď som zbadala veľký neónový názov Lagúna srdce mi zaplesalo. Zbadala som svoju partiu + spolužiakov. Vtedy som sa až rozbehla ako Usain Bolt. Takto beží ty plešatec! Hneď som skočila na Jaka. On ma zachytil pod stehna pretože som mu visela na chrbte
-Tak tu si ty opica. Už sme sa báli že ta niekto ukradol
Vravel Andy a škeril sa
-Prosím ta ju? Do hodiny by ju vrátil späť a bol by rad že sa jej zbavil!
Zakričal Will
-Hej! To bolo trápne!
Odvrkla som a zliezla s Jaka(Džejka). Chalani sa pozreli za mňa a videli The Wanted. Než sa stihli niečo opýtať par mojich spolužiačok zareagovali
-Oh my good! To sú The Wanted!
-Lis ty ich poznáš?
-Nathan? Podpíšeš sa mi?
Prekrikovali sa a mňa začínala bolieť hlava
-Ticho!
Zavelila sa a vtedy by ste počuli aj cvrčka
-Áno poznám ich lebo tuto pán úžasný je môj bratranec. A nevrieskajte tak lebo ma začína z vás bolieť hlava. A poďme už chcem sa ísť baviť!
Odkráčala som a ostatný za mnou. Bože tak vznesene som sa cítila. Chachacha
-Čo tu robia?
Zašepkal Ká ale viem že ostatní nás počúvali. Namiesto uši mali satelity
-Mama mi ich hodila na krk ale odmietam na nich dávať pozor
Ďalej sme to už nerozoberali. Cez ochranku ktorú sme poznali sme sa dostali dnu pretože to boli známi. Usadili sme sa do nášho boxu a vyslali ovce pre drinky. Naši teplý bratia sedeli s nami pretože ich tam zatiahli baby. Bolo mi to jedno ja som sa išla zabávať a nie riešiť deti. Toto si nechávam na neskôr. Keď doniesli drinky postavil sa Ká a začal prípitok
-Ehm prosím o pozornosť deťúrence. Keďže sme dnes úspešné skončili strednú tak pripíjam na nás ako inak a na našu budúcnosť a úžasný život našťastie! Pozdvihnite čaše a pite mok ktorý nám doniesli ovce

Zasmial som sa. Na jeden dúšok som do seba kopla vodku s džúsom aj keď tam bolo viac vodky ako džúsu. Zábava sa začala rozbiehať. Prišla aj Jejjej a hneď sa tam s Káom začali oblizovať. Mam ich rada. Nevadí mi to ale keďže som po rozchode tak mi to vadilo. Pozrela som na nich a radšej odvrátila pohľad. Moje oči pristali na jeho hnedých. Chvíľu sme od seba nemohli odtrhnúť zrak. Prečo sú také hypnotizujúce? Prečo ma tak lákajú? Náš kontakt prerušil Kápo ktorý ma zatiahol na parket. Vďačné som sa naňho usmiala. Začali sme tancovať na rytmickú pesničku od Pitbulla. Ta zrazu prestala hrať. Namiesto nej začal hrať nejaký sladák. S Kápom sme sa na seba pozreli a zasmiali sa
-Smiem prosiť madam?
-Bude mi potešením
Za pas si ma k sebe pritiahol. Ruky som mu dala okolo krku. Cudzí ľudia si o nás musia myslieť že tvoríme par ale je to omyl aj keď to niekedy príde aj okoliu ale mame len úžasný vzťah. Je to ako môj starší brat. Veľmi mi pomohol keď Jai odišiel preč. Nahradil jeho miesto a samozrejme aj ostatný ale on najviac spolu s Káom pretože oni bývali najviac u nás. Keď skončil išli sme si sadnúť. Naliali sme do seba už Tequilu so soľou. Vtedy sa dovalili aj ostatný s táckami plných panákov. 
-O čo tu ide? 
Usmiala som sa a sledovala
-Ideme hrať kto najviac výdrži!
Zaškeril sa Jas a Benom a začali nalievať. Usmiala som sa a radšej sa vybrala na wecká kým to pripravia. Aj keď nebudem hrať nechcem si nechať ujsť zábavu. Keď som išla preč niekto ma chytil za ruku a zatiahol dozadu. Pozrela som sa hore a videla Nathana
-Čo zas chceš?
-Vyriešiť to!
Takže si si spomenul? Už vieš aký si hajzel?
-Nie ale....
-Tak sa nemáme o čom rozprávať! Otočila som sa na päte že odídem lenže ma opäť chytil a otočil k sebe
-Do riti už mi povedz čo som povedal alebo spravil! Myslíš že ma to nesere? Opovrhuješ mnou si na mňa hnusná a aj na chalanov! A neviem prečo! Myslíš že ma to neštve? Myslíš že ma to netrápi? Boli sme najlepší priatelia ako súrodenci a teraz toto? Povedz mi to už konečne nech sa to už vyrieši!
Zvyšoval na mňa hlas. No tak prr. Nik na mňa nebude zvyšovať hlas! A hlavne nie on! Vytrhla som si ruku z jeho zovretia a nenávistne naňho pozrela.
-Nedotýkaj sa ma už jasne? A budem si hnusná na koho chcem! A nepoviem ti to! Príď si na to sám ty mudrlant ja ti to neuľahčím nie som hus! Tak sa láskavo niekam strč. A ak si spokojný mal si čo chcel vojnu. Priprav sa!
Otočila som sa a odkráčala preč. Naštvane som prišla k nášmu stolu kde hra akurát začínala. Sadla som si vedľa Bena
-Nalej!
Rozkázala som
-Hráš?
-No nie idem to hypnotizovať!
Odvrkla som prekvapenému Timovi. Pozrel na Kápa a čakal. On prišiel ku mne a polozil mi ruku na rameno
-Lisa nerob to
-Nie mam chuť sa opiť tak sa opijem ja vám zakazujem keď sa chcete opiť
-Áno!
Zvolali všetci naraz
-To je jedno idem sa opiť čí s vašou pomocou alebo bez nej!
-Tak jej nalej aspoň ju budeme mat pod dohľadom
Zamrmlal Kápo k Timovi. On mykol plecami a začala sa hra. Ako prvý to vzdaj Jake, potom Jas, Kápo, Andy, Will, Ovce. Ostala som len ja a Ben. Nevidela som jedného ale troch. Bola som už viacej opitá ale ostrosť môjho jazyka okúsil každý. Tim pred nás polozil panáka. Ja som sa k nemu nahla a vypila ho. Trocha ma naplo ale presychala som to. Pozerala som na Bena. Nalial ho do seba s kyslím výrazom. Nevydržal to. Naplo ho a bežal na záchod. 

-A mame víťaza!
Tim mi zdvihol ruku dohora a ja som sa začala smiať.
-Klaňajte sa mi! Hahahaha!
-Teba bude inak bolieť hlava!
Smial sa mi Jas ktorý ako tak už vytriezvel
-No a čo! Stoji to za to! Maturovala som len raz!
Škerila som sa ako slniečko a rozdávala dobru náladu. Zrazu som dostala chuť na whisky. Postavila som sa a mierila k baru. Kápo bol nedohľadne takže vzduch čistý. Prišla som ta a poprosila sexy barmana o drink. Položil ho predo mňa a ja som ho pomaly pila

-Ale pozrime sa kto tu je! Naša mala šlapočka!
Otočila som sa za tým piskľavým hlasom a videla tu p*ču Alishu. 
-Ale chudera vyšla so svojej ulity?
Zaostrila som na chalana na ktorom sedela. A koho som nevidela? Toho k*k*ta Erica
-Ale dvaja úbožiaci sa dali dokopy. Och párik roka! Mali by ste byt korunovaný za úbožiakov roka! Alebo za kráľovnú a kráľa p*č a k*k*tov!
Odvrkla som a provokačne sa na nich usmievala sa. Alkohol mi začal prudko prúdiť krvou. Cítila som adrenalín. Srdce mi začalo prudko bit. Mala som chuť sa s niekým bit. Nikdy som nebola takáto ale alkohol je sviňa čo vám poviem
-Ty fľandra!
Zvrešťala a jednu mi vrazila! To nemala. Hodila som na ňu zabíjacký pohľad. Zbledla a striasla sa. Jedným krokom som bola pri nej. Schmatla som ju za vlasy. Šklbla s nimi tak že výkrikom pristala na bare. Naklonila som sa k nej. Cítila som ako prudko jej bije srdce. Cítila som strach. Zákerne som sa usmiala
-Ak ešte raz na mňa otvoríš tu svoju prašivú a osranú hubu tak sa už neudržím. Buď rada že sa ovládam. Som opitá. Mam takú chuť ti vytŕhať tie tvoje peroxidované vlasy až to boli!
Šklbla som nimi a pri jej šiknutí som sa usmiala. Odstúpila som od nej a jednu jej vrazila. Z nosa sa jej pustila krv. Šokované skríkla a chytila si ho
-Takto to vyzerá lepšie!
Zasmiala som sa a otočila na odchod. Lenže vtedy sa to zomlelo trocha rýchlejšie
-Ty fľandra! Suka!
Pocítila som silne ruky na mojom krku ako ma pritlačili o stenu. Prudko som zalapala po dychu a hľadela do nenávistných čiernych očí Erica. Začala som cítiť strach. Mal vypite a bol agresívny. Krk ma začal bolieť. 
-Čo si o sebe myslíš: Si len obyčajná mala štetka! Každému si dala len mne nie! Bola si len hlúpa stávka ktorú som prehral! Chápeš? Len kvôli tebe!
Slzy sa mi tlačili do očí
-Ty hajzel! Ja som ta ľúbila! A bola to ta najväčšia chyba! Chod do P*če!
Skríkla som a vrazila mu kolienko medzi nohy. Zaskučal od bolesti ale nepustil ma. Skôr ho to ešte viac rozzúrilo. Úprimne? Nečakala som že je to taký chudák ako sa prejavil. Napriahol sa a jednu mi vrazil. Zacítila som hrdzavú a slanú chuť krvi v ústach. Ale v tom ma už nedržal. Niekto ho odo mňa odtiahol. Bol to Kápo s Káom. Kápo mu jednu vrazil Ká vedel že to zvládne. Začali sa tam spolu biť. No dobre teda. Bil sa iba Kápo. Ktorý si s neho spravil boxovacie vrece. Keď ká videl že ma dosť odtiahol ho od neho. Ja som vtedy videla ako sa Jas s Jakom ku mne skláňa a niečo mi vravia
-Si v poriadku? 
Prihováral sa mi Jas
-Hej som ale chcem ísť domov
Zamrmlala som. Súhlasne prikývli. Pomohli mi vstať. Kápo ku mne prišiel. Mal zakrvavene hánky. Prevzal ma od nich. Teda zobral ma do náruče. Natisla som sa k nemu. Ká im vravel nech idú domov že ma vezme. Aj keď protestovali nakoniec ma poslúchli. Pomaly a potichu sme sa vybrali k nám.
-Daniel si v poriadku?
Ticho som sa ho opýtala. On sa rozosmial
-To sa pýtaš ty mňa? To sa mam ja opýtať teba? Si v pohode? 
Teraz som sa pre zmenu zasmiala ja
-Vieš čo? Keď si predstavím ako som im dala tak mi je úplne úžasné ale zajtra keď ma bude bolieť hlava
Kyslo som sa usmiala. Ká nás dobehol a začal si ma obzerať a potom vychrlil
-Bola si úžasná! Kto by povedal že v takomto drobcovi sa toto berie? 
-Nie som drobec a vieš mala som dobrých učiteľov že?
Žmurkla som na nich. Ako sme sa rozprávali doľahla na mňa únava takže som zaspala. Ďalej si už nepamätám čo sa dialo ale viem že to muselo spôsobiť veľký bordel...A keď si predstavám čo ma doma Čaka tak Pán Boh so mnou....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára