pondelok 1. apríla 2013

The Wanted-Warzone=Intro


Ahojte. Volám sa  Mellisa Anastazia McGregorova . Svoje prostredne meno nenávidím ak ma niekto nim oslovi mam problém buď ja alebo on lebo je mŕtvy. Prevažne ma volajú Lis. Vlastne mam veľa prezývok ale zvyknutá som len na tuto :D  Čo by som vám o sebe povedala? Mam  17 rokov ale o mesiac oslavujem  svojich sladkých 18 konečne!  Práve som zmaturovala a sťahujem sa do Londýna kde sa chcem venovať žurnalistike a fotografovaniu. Nevedela som sa rozhodnúť tak som si dala 2 odbory. Momentálne žijem v slnečnej Califonii aj s rodinou. Môj starší brat Jai ktorý ma 20 s nami už nežije.  Tiež sa presťahoval do Londýna kde navštevuje manažment. Chcel by byt manažérom nejakých skupín alebo začínajúcich spevákov. Bol to vždy jeho sen dúfam že sa mu splní. Mam ho veľmi rada aj keď sa niekedy škriepime. Teraz si užijeme spolu veľmi veľa čašu lebo budem bývať u neho. HAHAHA  :D Už sa ma nezbaví.  Ako vyzerá? No ak by ste ho stretli na ulici ta ženská časť sa za nim určíte otočí. Ako jeho sestra muším byt hrada za to aký je sexy! :D A vyzerá ako správny zlý chlapec. V obidvoch ušiach ma tunely no v jednom pluk ale rata sa to. Na ľavej ruke ma tetovanie, vyšportovaná postava, tvar ma výrazné črty hlboko polozene oči. Farba je Trocha tmavšia ako moja ale vždy keď robí psi pohľad tak ma premôže. 2 roky robil modela aby si privyrobil na auto a oplatilo sa.


Moja mamina  pracuje ako štylistka pri modelkách a otec? Ha pravý chlap :D začínal ako murár, ale popri murárčine vyštudoval architektúru a teraz je s neho veľmi dobrý a známi architekt. Svoju prácu miluje a baví ho. To je podľa mňa hlavne. Moja rodina je veeeľmi veľká a ma zaujímavý systém :D ale milujem ju neviem si  bez nej predstaviť život. Sme rozlezený po celom svete ale vždy na Vianoce alebo na narodeniny sa stretávame. No ale dosť som odbočila od témy ja. Nechcem vypisovať  kecy ohľadom toho ako vyzerám ako sa milujem a bla bla bla....V skratke dlhé hnedé vlasy, veľké modré oči, chudá postava, priemerná výška, par tatto o ktorých mama nevie. No žiadna sláva ale som to ja. Svoju povahu by som opísala asi že výbušná, ironická, cynická, optymisticka, veselá a iné vlastnosti. Proste moje nálady sa menia ako počasie, nikdy neviete čo mate očakávať. Rada jazdím na skejte, bmxe a crrose. Kedysi som tancovala ale prestala som lebo ma to omrzelo. Mojou vášňou sú knihy. Je to moja úchylka takže ak ma chcete potešiť tak dobra kniha nesklame. Pri mojom výzore by ste nepovedali ale je to tak. No k mojim kamarátom? Priatelím sa prevažné s chalanmi pretože všetky moje takzvane kamarátky sa mi obrátili chrbtom ukázali sa aké sú falošné ale mne to je jedno radšej nech ich nemám ako by sa mali so mnou vláčiť a pretvarovať. Chalani sú oproti babám oveľa lepší priatelia. Povedia všetko na rovinu, nepretvarujú sa a keď niečo sľúbia tak to dodržia som rada že ich mam, neviem čo by som si bez nich počala. Vždy ma podržali, chránili a boli na mojej strane. K nám patril aj môj bráško lenže ako odišiel jeho úlohu brata zastúpili 11 úžasný chalani. Ale predsa len ostala mi jedna jediná kamarátka. Vola sa Jenifer ale jej meno sa jej nepáči tak sme vymysleli prezývku Jejej(džejdžej). Také šialené ale patri to k nej. Jej veľkou vášňou su motorky presnejšie croosy. Nejazdi len croos ale free style je to dosť nebezpečné ale ona miluje adrenalín . Je to veľmi bláznivá osoba  ma hnedé vlasy s blondavim melirom. Vyzerá dosť drsne a neprístupné. Ale opak je pravdou je priateľská ale dáva si pozor na ľudí ak jej nesadnete hold smola . Chodí s jedným chalanom s nasej partie. 

ja:D

Jejjej(Džejdžej)


A samozrejme ako každý človek mam svoju rivalku ktorú nenávidím celým srdcom. Zo života mi robí peklo od škôlky a nanešťastie sme v jednej triede od základnej takže môže byt rada že som jej ešte vlasy nevyšklbala. Je to klasická školská pipka ktorá si mysli že je niečo viac ako vy. Za tože ma nechty dlhé ako mačka, peroxidovane vlasy, umele mihalnice, pery ako balóny a premejkapovany ksicht. Ja  som na vrchu jej zoznamu ľudí ktorých zosmiešňuje. Že aká pocta :D Som dobra. A po tom ako ju moja partia zosadila a každý jeden chalan zosmiešnil sú tam aj oni. Ale my sa na tom smejeme a zabávame sa na nej ešte viac. Ale kedysi si do mňa nedovolila. Vôbec skôr mi závidela ale po jednom incidente sa to všetko zmenilo.....


                                  
Bývame hneď pri pláži takže môj ďalší koníček je surfovanie. Dom je veľký a priestranný tak aby sa tam cela naša rodina zmestila. Mame 2 psov Benyho a Bellu. Krásne dogy na ktoré nedám dopustiť. Babka býva za mestom na ranči takže rada jazdím na koňoch. No proste naša rodina je všestranná. Ako aj každý jeden člen. Som na svoju rodinu pyšná a za nič na svete by som ju nevymenila aj keď tam patri jeden človek ktorého by som najradšej poslala niekam do vesmíru...
No idem k svojmu príbehu........Začalo sa to takto.......
-Ale decka! Poďme! Ja chcem isť na dráhu!
Zobrala som v skole asi po miliónty krát. Bavili sme sa o tom čo pôjdeme robiť. Väčšina hlasovala za Surf a pizzu ale ja som si chcela ísť zajazdiť na croose. Samozrejme Jejjej bola na mojej strane keďže na svoju Rose nedá dopustiť ale povedzme si to na rovinu 2 baby proti 10 chalanom :D jasne že mame šancu.
-Nie! Lisa nežobri pôjdeme zajtra treba sa ísť okúpať :D strime vodu!(Ben)
Ozval sa od kraja lebo naňho som presmerovala svoj pohľad. No asi by som vám ho mala predstaviť. No Ben...Hah :D to je téma.  Je to proste bláznivý človek, veľký optimista a v nasej skupine robí najviac humoru spolu s trojčatami. Ale na druhu stranu keď potrebujeme sa niekomu vyrozprávať vždy je tu a vždy tu bol. Ako aj ostatní. On bol väčšinou moja bútľavá vŕba a za toho milujem. Pamätám keď  si išiel dať prepichnúť jazyk
-Lisa!!!!Drž ma za ruku lebo si cvrknem! Lisaaaaaaa!!Zavolaj mi mamu! Mamičkaaa
-Preboha! Ben ukludni sa ! Chcel si to tak si trp hahahaha
-Prečo si taká zlaaaaaaaaa ja chcem objatie
Vtedy som mu strelila facku
-Spamätaj sa chlape! Lebo ti väzné kúpim plienku!
Vtedy bol na mňa taký nafučaný že som sa bála že praskne chcela som k nemu ísť so špendlíkom ale nechcela som riskovať. Ale držala som ho za tu ruku a potom mi odpustil. Jazdi na skejte a bmx

Ben
Svoj pohľad som  uprela na osobu sediacu vedľa neho.  Jasa. Celým menom Jason ale skrátene Jas.
-Jasonko prosím pekne prosím vidíš ten kukuč? Tomu nemôžeš odolať ten miluješ prosiiim pekne prosím aj slzičku vyroním.
 Nahodila som psi pohľad a spodnú peru dala viac von.
-Lisa ten kukuč milujem aj teba milujem moje srdce bije len pre teba. A TERAZ JETO VONKU! Ale prepáč....musím sa prikloniť k chalanom aj ja sa chcem ísť umyť prepáč...Už je to so mnou zle a kvetinky vedľa mňa vednú
-Zrada....Môj priateľ ma zradil...To je koniec nasej lásky večer si príď pre spodky...
Ruku som si priložila k ústam a sklonila hlavu. Sakra nevychádza mi to. No ako vyzerá môj teda ex priateľ Jes? Hnedé strapaté vlasy s ktorými sa rada hrám a on to nenávidí. Citlivka. Menší tunel a za tým náušnica s krúžkom. Krásne čokoladkove oči ktoré som mu chcela ukradnúť ale zdrhol mi. Ma krásny kukuč keď hodí na mňa zvodný pohľad  aj modré z neba by som mu zniesla alebo na mieste niekam oprela. :D No čo nehanbím sa za to. A on to vie a keď začneme našu viac zmyselnú konverzáciu tak o zábavu je postarane. Ale tak uznajte mi nie je ňuňavy? :D A tie tehličky :D ach roztopím, sa. A jazdy na bmx ale učí sa na skejte

Jas
Falošné zaslzene oči so zdvihla k trojčlennej porote.  Áno dobre píšem . Ďalej nasledujú  moje trojčaťa moje krásne detičky ktoré mam s Andym :D No čo sami povedali kto je mama a tato. Sú v podstate najmladší zo skupiny. Všetci mame 18 len oni majú 17 no čo ten rôčik ale zapadli medzi nás ako skladačka. Úplne nás dopĺňajú. Volajú sa Max Matt a Michal. Ako som napísala tak sa aj narodili. Je ťažké ich rozoznať ale keď ste s nimi dlhšie asi 3 roky ako ja tak to mate v malíčku. Našťastie sa rozdielne obliekajú. No kukla som na nich a zaklipkala mihalnicami
-Nieeeeee mamča! Ten pohľad nie! Zariaď si naň zbrojný pas!
Zvolali moje ovečky naraz. Meheheheh ešte oni  nemajú voči nemu menu imunitu
-Ovečky moje prosím!!!!!Kúpim vám zmzlinku vážne sľubujem
-To je lákavá ponuka(Max)
-Cely kýbeľ?(Matt)
-Každému vlastný?(Michal)
-Áno!
Pozreli na seba a pokrčili plecami. Sú to moji žrúti a vždy keď sme u nás všetko vyžerú ale aj tak ich milujem
-Sme len a len tvoji
-Jo! Už sme piati je to vyrovnane meheheheh :D To sa učte pani
-Zradcovia však sme sa chceli ísť umyť mame už aj kúpené mydloooo(Ben)
Smola pani. No mala by som vám moje milovane ovečky opísať. Ako inak sú ako vajce vajcu podobný tomu kto ich nepozná. Majú hnedé vlasy, Vyšportovanú postavu jazdia na skejte. Majú krásne mačacie oči. Teda zelene ten kto nepochopil. A retiazky ktoré nosia na krku majú odo mňa. 

z lava Max,Matt,Michal

S menším úškrnom som sa pozrela na nášho Tima. Na hlave mal jeho slávny slamený klobúčik. Škaredo na mňa pozeral
-Mam sa vôbec pýtať?
-Kúpeľ v slanej vode oproti dráhe? Nie nepýtaj sa!
S nafúknutou hlavou pozrel do neba. Tichučko som sa zachechtala. Ta maska. Len to hra večer bude všetko OK. Ako vždy. Môj Timko  ma špinavý blond vlasy. Kedysi hrával futbal ale teraz jazdi čisto skejt a nie len ako zábavu ale profesionálne. Jeho veľkým vzorom je Tony Hawk. Však koho by nie? Ma krásnu tvar a oči majú farbu búrkových mrakov. Je proste na zožratie.

Tim
Ďalej išiel Will taký náš narcisko.
-Willianko môj zlatý? Ty sa dáš na čo?
-Ja som za surf musím sa predviesť svoju svalovú hmotu
-Ty narcis
-Ďakujem
A prehrabol si vlasy. Mam ho rada aj keď je narcis ale vždy mi vie poradiť čo si mam zobrať na oblečenie.  Popravde k nasej skupinke sa pridal ako posledný lebo sme si mysleli že je namyslený ale keď sa ma zastal v jedálni keď sa do mňa ta puša obúvala tak hneď patril k nám vtedy som sa ho opýtala
-Prečo si sa ma zastal?
-Nemám rad keď sa niekto do niekoho obúva a ona to už preháňala ale obdivujem ta od prvého okamžiku čo som sem prestúpil s akou ľahkosťou si to brala ale dnes sa mi zdá že to zašlo ďaleko a musel som sa ta zastať
Milo som sa naňho usmiala. Naklonila sa k nemu a na lice vtisla pusu
-Ďakujem a vitaj v našej skupine
Bol dosť zaskočený ale bol rad viem to cítila som to. No a ako vyzerá? Hnedé vlasy vyčesané na ktoré nedá dopustiť. Tiež čokoladkove oči . Vyšportovaná postava a proste na zjedenie a keď sa na mňa usmeje úplne že orgazmus :D :D :D :D Keby on vedel ako ho opisujem tak ma buď zaškrtí alebo sa začne rehotať a bude ma prezívať orgazmus :D Tak pst :D inak si vás nájdem :D a aby som nezabudla jazdy na crosse
Will
Od narciska som postupovala ďalej. Bože až teraz som si uvedomila že náš je tak veľa. Odkiaľ sme sa tu nabrali? Hm to mi je otázka. Pohľad som uprela do jantárových oči nášho modela. Jakea
.-Andy? A čo ty? :D Prosím pod na moju stranu pekne prosím a už ti nebudem kradnúť svačinu
-Tak to ty?
-Ja? :D čo si nie :D
-Tak za toto som pri mydle :D
-Trapaaaaaas :D
-A poriadne kočka :D
Už som nebola taká zúfala keďže naše sily boli vyrovnane. Jejjej sa nezapájala so debaty lebo som to mala v malíčku ako inak. A predstavujem vám môjho „manžela“ otca mojich ovečiek. A ako vyzerá? No proste ňuňavy :D ach ako všetci :D čierne vlasy vyčesané, plugy v obidvoch ušiach :D krásne modré oči , tehličky na bruchu ach roztápali by ste sa. Jazdi na croose skejte a aj bajkom nepohrdne  Ďalej som sa presunula k Andymu. 

Jake

No Andy :D sa na mňa škeril s tým svojim cynickým úsmevom. Ja som sa naňho kukla a zamrkala.
-Andy? Čomu dáš prednosť? Mne či mydlu? Ha? Prosím pod na našu stranu keď tak máš istú zmrzlinu
Zatváril sa že rozmýšľa.
-Hm..lákavá ponuka
-Ani nad tým nerozmýšľaj! Urobíš to a mydlo ti napchám do zadku a budeš behať bublinkujuci!(Tim)
-Tato vyhrážka je veľmi väzňa prepáč Lisal ale nemám na vyber ale vynahradím ti to
Žmurkol na mňa
-Dobre čakám ťa
-Hej! Nebaľ mi ženu!(Jake)
-Nebáj mi moju frajerku!(Jason)
Zvolali naraz a zároveň sa na seba pozreli
-Ona je moja
-Ona je moja
-Nie moja!
-Nie moja
-Wrrr
Začali na seba vrčať ako nejaký psy
-Chalani klud desí ma ti!
Zvolala som a dala sa medzi nich. Pozreli na mňa a potom na seba
-Myslíš na to na čo aj ja?(JAKE)
-Ak je to to tak hej?(Jason)
-Wather fuck?!
-Platí!
Potriasli si rukou. Zmetene som pozrela na ostatných a aj ty boli mimo
-Ehm
Pozreli na mňa a potom na seba. Začali sa škeriť ako 2 slniečka na hnoji
-Že pôjdeme do švédskej trojky!
-vy prasce!
Zvolala som so smiechom
-Ale nepretvaruj sa mi vieme že ta to vzrušuje!(Jake)
-Nie nevzrušuje ale keď...nie nezbrusuje a prestaňte mi do hlavy tlačiť kaleráby!
-Večer o jedenastej klopeme na okienko(Jason)
-Námietky sú zbytočné??
-Presne!(Jake)
-Pohľad som otočila na Willa
-Wi? Požičiaš mi ten palarizer?
-Jasne a na čo?
Nenapadne som ukázala ockom na tých dvoch
-Prečo?
-Obrana :D
-Ty trúba :D :D
Pche :D no mala by som vám  predstaviť. Hnedé vlasy krásne zelenomodré oči, vypracovane telo do hneda opálené. Každé dievča zo školy za nim slintá ale on momentálne nechce dievča lebo je po rozchode a bolo to veľmi vážne. Chudáčik môj malý. Je to bývali surfer. Momentálne jazdy na bmx a crosse

Andy

Vedľa neho boli naše hrdličky áno teraz vám poviem že Jejjej chodí s Christianom ale pre nás Ká. Tak ho prezývame už od nepamäti.
-Ká môj zlatunký pôjdeš s nami? Prosím prosím pekne prosím vidíš ako prosím? Prosím
-Áno miláčik pod pod pod(Jejjej)
Začala aj ona. Chudák teraz sme ho dali do zle situácie hahaha tak mu treba
-Zlato prepáč ale ja som to už sľúbil a ja svoje sľuby dodržím a Lisa nabudúce
Nahodil na mňa ten hollywoodsky úsmev a Jejjej pobozkal a už bolo po hneve ach jaj. Ale sú šťastný a to som rada. Rok po sebe pokukovali a chodili ku mne do poradne každý zvlášť. Raz som sa naštvala dotiahla ich do parku. Ani na seba nepozreli
-Bože vi deti! Čo to nevidíte?
Hodili na mňa pohľad wtf zmiešaný s typom ani sa neskúšaj
-Ale ja to poviem lebo ma to štve! Cely čas po sebe pokukujete a nemáte gule si to povedať. Jejjej Káovi sa páčiš. Ká ti sa páčiš Jejjej a čakám tu cukrovanie a chcem byt krsná! Majte sa!
A surovo som odtiaľ odišla. A od vtedy sú spolu vďaka mne :D Hahah :D som ja ale dobra ak by ste mali nejaký problém rada vyriešim ale sú spolu sakramentsky zlatý že by som ich niekam oprela :D
A ako vyzerá náš milovaný Ká? No je najstarší spolu s Kápom. Vlastne sú to bratranci a spolu bili mimo Ameriku tak preto. Je to jeden sexy chalan. S vypracovaným telom krásnymi čiernymi ocami, úžasným úsmevom, dvoma náušnicami a tie jeho ksichty. No proste je úžasný. Bol to hokejista ale potom s tým sekol keď mal dvojitú zlomeninu a začal sa venovať motocroosu a skejtu. Ide mu to a veľmi. A ta jeho večná šiltovka na hlave. Ach elita!


Už ostával len Daniel alebo pre náš Kápo. Prečo sme ho tak volali? Pretože bol s nás najstarší aj od Káa ale iba o mesiac. Ma 19 tak isto ako Ká ale o necelých 5 mesiacov už 20. Nie neprepadol ak vás to napadlo. Je veľmi inteligentný a môže si dovoliť byt rebel lebo so známkami nemá problém. A prečo ešte len teraz maturuje? Spolu s Ká? Pretože s rodičmi cestovali po svete tak si v škole dali odklad. No a zároveň sú najlepšími priateľmi s mojim bratom. Ty traja sú nerozlučná trojka. Oni traja akoby vlastne založili tuto skupinu, vetvu.  Potom sme sa zbierali aj my. Ja som bola štvrtý člen. Ha! Klaňajte sa mi! Preto Kápove slovo je vždy akoby rozhodujúce. Všetci ho prezívali len Kápo lebo tak to mal rad.  Len ja som ho volala Daniel. Nie žeby mi to dovolil skôr mi to toleroval. No čo mal ma rad aj keď si to ešte verejne nepriznal. A ako vyzeral? No ty vole. Veľmi mužné a veľmi sexy. Vlasy nosil väčšinou krátke, vypracovane svalstvo. Bývali boxer. Teraz aj hra na bubny a ide mu to skvele. Jeho oči majú zaujímavú farbu. Menia sa mu podľa nálady ale väčšinou ich ma zeleno-modré. A ja ich žeriem proste. Teraz keď vám tu všetkých opisujem uvedomujem si aký sú to jebači. Proste krásavci, rebeli, zlý chlapci. Tuto skupinu tvoria proste ty najkrajší chalani z celej školy. A tej socke sa nepodarilo ani jedného zbaliť haha! Aspoň niekto tu mal rozum. A preto nás nenávidela. Ja proste milujem tuto našu skupinu. Neviem čo by som si bez nich počala asi by to bolo so mnou veľmi zle. A asi vám napadá myšlienka že ja idem na školu do Londýna a rozdelíme sa. Ale omyl! Aj oni idú! Je to úplne super. Ako povedali nechcú stvrdnúť v Amerike ale chcú ísť do Europy. Ben ide študovať  architektúru lebo ho to veľmi baví, Andy ide študovať dizajn, Luke chce ísť na konzervatórium zameranie na gitaru, Jason chce byt fotograf tak budeme jeden odbor študovať spolu čo som rada, Matt Max a Michel za nami prídu až o rok ale akoto len pôjde budú prevažné s nami je mi ľúto že su mladší ale my to vydržíme, Tim ide študovať akoby som to povedala za inžiniera? hej to. Will študovať nejde vlastne aj hej ale navrhli mu aby fotil pre jeden magazín a zobral to. No čo narcisko sa nezaprie. Ká s Kápom idú na tu istú školu ako chodí môj brat. Takže manažment. Bývame v jednom meste. A môj otec nám vybavuje aj spoločný dom. Áno dobre citáte. Nie on nevybavuje on ho strávia na najbohatšej ulici aby sme boli po kope a dokonca aj Jai bude s nami ale zatiaľ budeme v jednej bytovke. To bude hluku. Veľmi sa teším na Londýn. Ale odchádzame až týždeň pred školou lebo si to chceme užiť s rodinou. No odbehla som....

-Daniel? Pekne prosím, puppy eyes
Pozrel na mňa so zdvihnutým obočím
-Vieš že toto na mňa neplatí
-Ale platí len si to nechceš pripustiť.
Natisla som sa k nemu z boku a začala sa mu líškať
-Daniel
-Stiahni pazúry tigrica, dnes sa ide kúpať. A ber si to svoje jahôdkove mydlo. Ak budeš chcieť vydrhnem ti chrbát
-Pche!
Afektovane so odfrkla a hodila som mu vlasy do tvare. No čo nik si to nedovolí lebo majú voči nemu rešpekt lenže ja som ja. A dovolím si to len ja. Ha!
-Neprovokuj!
Zavrčal a zatiahol ma za vlasy
-Hej! Môj majetok, nechaj!
Začali sme sa tam naťahovať na cely areál. Naši hajzlíci sa na nás dobre zabávali a ostatný divne zazerali a niektorí sa uchechtavali
-Ha! Deti sa nám hrajkajú! Trápne!
Počula som piskľavý hlas tej otrasnej Alishi. Všetci mali nechutný vyraz a iný falošne zbožný a žrali každý jej pohyb. Na tvar som hodila cynicky úsmev
-A Alisha tak dlho sme ta nevideli už si mi chýbala. Ten tvoj hellovýnsky ksich. A jeje ako sa tak na teba pozerám musím ti smutne oznámiť, že hellovýn bol v novembri a dnes je jún
Našu skupinu to rozosmialo, no dobre teda cely areál
-Ty, ty,ty
-Akosika si nám stratila reč, mam ti doniesť slovník?
Áno rozbehla som sa. Mala som nervy
-Tigrica pokoj, nechci mat problémy
Zašepkal mi Daniel do ucha.
-Už mi nič nemôže už odtiaľto padám tak si to užijem
Zašepkala som mu späť a opäť sa venovala tej krave
-Ty mala štetka! Čo si to dovoľuješ? Čo si myslíš kto si? Ty aj ta tvoja banda deti! Nič iné len retardovane deti ako aj cela tvoja familia
Toto prehnala. Nik si nebude otvárať hubu na moju rodinu a priateľov. Všetko okolo mňa stíchlo, napätie sa dalo krájať. Chalani na mňa bojazlivo a starostlivo pozerali. Čakali čo spravím. Bolo im jasne, že to len tak nenechám. Dobre vedeli môj názor na to. A ja som nesklamala svojou výbušnou povahou. Vyskočila som na nohy a pomalým krokom lovca sa blížila k nej. V očiach som mala hnev, vyzeralo to že aj ona sa zľakla. Ale tej jej blbej hlave zatienil pocit víťazstva že ma vytočila. A tak sa usmiala. Však počkaj. Stále som sa k nej blížila ako k svojej koristi. Zastala som tesne pred ňou. Schmatla ju ta ten fake od Channel a pritiahla si ju k sebe
-Pusti ma ty ma--
-Mlč! Toto je varovanie Mila Alisha. Nikdy ale nikdy si neotváraj tu svoju prašivú hubu na moju rodinu a priateľov. Je ti to jasne? Inak neručím za seba. Teraz máš jedine šťastie že sa ešte ovládam
Odsotila som ju od seba tak že sa na tým 20 centimetrových opätkoch zapichla do zeme. Otočila som sa k nej chrbtom a so zaťatými päsťami išla k chalanom ktorý ma čakali. Už radšej boli pripravený ísť
-Ha! Už sa to len bojím! Nič mi neurobíš! Nemáš na to odvahu
-Vieš Alisha oproti tebe moje slovo ma nejakú tu cenu a ja to čo poviem aj dodržím
Pozrela som na ňu z profilu a čakala čo "múdre" so seba dostane. V tvarí najprv očervenela ale potom sa usmiala
-Hej? Tak sa ukáž. Tvoja mama je obyčajná štetka ktorá spala s polovicou školy a tak si vznikla aj ty. Tvoj otec je obyčajný ožran ktorý všetko prepije a doma vás mláti. Tvoj milovaný brat je opica, neandrtalec ktorý sa do Londýna dostal len vďaka peniazom a tato tvoja banda? Obyčajný chudáci ktorí sa tebou nechali stiahnuť a nevideli, že to dobre som pre nich ja a nie ty. No čo urobíš teraz ty chudera?
Prasklo to! Môj pohár trpezlivosti sa prelial. Nazúrené som hodila tašku o zem a rozbehla sa k nej. Od šoku otvorila tie svoje botoxove ústa do korán. Uz som sa odrážala od zeme ale zachytili ma  ruky 2 silných ľudí. Periférne som videla že to bol Kápo a Ká.
-Mellisa upokoj sa!(Ká)
-Nechaj ju tak, len ta provokuje a chce aby si mala problémy. Neskoč jej na to!(Kápo)
Ich slova som poriadne ani nevnímala. Teraz som tužila zmaľovať jej ti tvar
-Okamžité ma pustite! Žiadna puša sa nebude obúvať do mojej rodiny a do vás!
-Pokoj Lisa počuješ? Ukludni sa, teraz ta pustime a pôjdeme dobre?
Do debaty sa zamiešal Jake. Dobre vedel ako mi prehovoriť do duše ale teraz nie!
-Dobre ale ty!
Nenávistné som pozrela na tu kravu. Stále bola bleda ale keď videla že jej nič nemôžem spraviť priblížila sa ku mne. Ta ma ale odvahu
-Alisha ak ti je život drahý a ak máš nejaký rozum ani sa k nej nepribližuj(Kápo)
-Ha! A ty si čo aby si mi rozkazoval? Budem si robiť čo len chcem!
-Ja som ta varoval(Kápo)
Presne som vedela čo urobím. Staci len trochu herectva.
-Ká, Kápo poďme radšej na tu pláž.
Zamrmlala som. V očiach ma štípali slzy
-Dobre
Naraz ma pustili, otočila som sa na päte a išla preč
-Takto ty držíš slovo?!
Dosť!
-Chalani prepáčte...Ja musím!
Boli pomaly, nestihli ma chytiť. Jedným skokom som bola pri nej a moja pravá ruka už pristavala na jej líci. Hlavu jej hodilo do strany. Schmatla som ju za ten fake a pritiahla si jej konsky ksicht k sebe
-Buď rada, že som ti viac nenatrieskala. MAJ SA!
S ľahkosťou na duši som prišla k chalanom a Jejjej. Ale keď som zbadala ich tvare, radosť ma prešla. Sakra to bude tiráda.....
V tichosti sme si zobrali veci a vyšli z areálu školy. Prehltla som a začala
-Guys so sorry ale ja som musela....Prepáčte....
Sklonila som hlavu a čakala co povedia....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára